هزینه عمل زیبایی گوش

هزینه عمل زیبایی گوش
فهرست مطالب

هزینه عمل زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش با نام اتوپلاستی نیز شناخته شده است . این جراحی می تواند باعث تغییر در تناسب ،ظاهر و موقعیت گوش شود در نتیجه می تواند تغییرات زیادی را در ظاهر فرد ایجاد کند . این مسلم است که افراد متقاضی جراحی زیبایی گوش در رابطه با هزینه عمل زیبایی گوش سوال داشته باشند . شاید بتوان گفت هزینه عمل زیبایی گوش یک امر مهم در اقدام برای این جراحی نیز می باشد .

افرادی که بنا بر دلایل مادرزادی دارای گوش های برجسته و یا بزرگ می باشند می توانند با کمک اتوپلاستی به راحتی اعتماد بنفس از دست رفته خود را بازگردانند .

بعد از تصمیم برای جراحی زیبایی گوش مشورت کردن با جراح انتخاب شده یک اصل مهم می باشد . در این جلسه جراح در خصوص اهداف و انتظارات بیمار از وی سوال می پرسد  و همچنین جراح با بیمار در رابطه با خطرات ،مزایا ،هزینه عمل زیبایی گوش و مراقبت های بعد از جراحی صحبت می کند و فرد با توجه به شرایط خود برای جراحی زیبایی گوش اماده می شود .

انواع جراحی زیبایی گوش

با کمک تکنیک ها و روش های متفاوت جراح به اصلاح گوش های برآمده به منظور ایجاد و افزایش چین مارپیچی گوش و همچنین کاهش غضروف داخلی پشت گوش  می پردازد .

بعد از جراحی از بخیه های خارجی در پشت گوش انجام می شود .

با جراحی زیبایی گوش می توانیم ظاهر خود را کاملا تغییر دهیم . نتایج جراحی زیبایی گوش برای بیمار بلافاصله پس از جراحی نمایان می شود . دستورات و توصیه های جراح  می تواند در روند بهبودی و همچنین حفظ نتایج جراحی موثر باشد .

هزینه عمل زیبایی گوش

برای هزینه عمل زیبایی گوش هزینه مشخص و دقیقی تعریف نشده است و می توان گفت تعیین این هزینه به معیار های مختلفی بستگی دارد .برای هزینه عمل زیبایی گوش در بیشتر موارد شرکت های بیمه مقداری از این هزینه را پرداخت می کنند ،البته هزینه ای که مربوط به عملکرد شنوایی گوش و جنبه های درمانی انجام شود ، اگر این هزینه شامل اصلاح بدشکلی ها و ناهنجاری های مادرزادی گوش باشد بیمه نیز در این صورت هم این هزینه را تقبل می کند .اما اگر این جراحی تنها با هدف زیبایی برای بیمار انجام شود شرکت بیمه هزینه ای برای پرداخت تقبل نمی کند . در نتیجه باید در خصوص هزینه دقیق جراحی زیبایی گوش باید با جراح خود صحبت کنید .

خدمات دکتر محسن زارعی جراح بینی

جراحی زیبایی گوش

جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی

با تشکر مدیریت سایت دکترمحسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید