معجزه بوتاکس در درمان میگرن

بوتاکس در درمان میگرن
فهرست مطالب

معجزه بوتاکس در درمان میگرن

امروزه بوتاکس  در بین افراد بسیار فراگیر شده است ،  افراد در سنین مختلف  از این تزریق استفاده می کنند تا چین و چروک های صورت خود را از بین ببرند ،اما آیا از این تزریق تنها در  زیبایی صورت می توان استفاده کرد ،آیا بوتاکس خاصیت درمانی هم دارد ؟  تا به حال شما از  معجزه بوتاکس  در درمان میگرن شنیده اید ؟  دکتر محسن زارعی   بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ادمه به بررسی این سوالات می پردازند .

بله بوتاکس  علاوه بر جنبه زیبایی ،جنبه درمانی هم دارد . این واژه احتمالا به گوش شما هم خورده است ،که با بوتاکس  برای همیشه از درد میگرن خلاص شده ام .  میگرن نوعی سر درد است که  با علائمی مثل حساسیت به نور ،صدا و حس مریضی همراه است . سر درد های میگرنی در بعضی بیماران  می تواند خیلی آزار دهنده باشد . تزریق بوتاکس از آزاد شدن مواد شیمیایی که سبب درد های شیدد میگرنی می شود جلوگیری می کند . این امر تاثیر خیلی قوی روی سیستم تولید کننده درد که سبب تولید سر درد های میگرنی می شود می گذارد . برای درمان میگرن به طور نسبی سم بوتولیسم به عضلات مختلفی تزریق می شود ،عضلات پیشانی ، پیشگاه ،پشت سر و گردن . این تزریقات ممکن است یک هفته زمان ببرد تا عمل کند  و تسکین درد حداقل 3 ماه و بیشتر باقی می ماند ،اگر چه این زمان در افراد مختلف متفاوت می باشد .

بوتاکس در حال حاضر یک داروی پیشگیرانه برای میگرن است. بررسی ها نشان داده است  که بوتاکس مزایای بسیاری دارد .

دکتر محسن زارعی جراح بینی و متخصص گوش ،حلق و بینی می باشند ،شما می توانید برای تماس و مشاوره با شمار های زیر تماس بگیرید .:02122888575 – 02122888576

آیا مواد بوتاکس ایرانی قابل اعتماد است ؟

از آنجا این ماده سمی است  ،برای استفاده تغییراتی روی آن انجام می شود ،در نتیجه این روند بسیار پیچیده است و لازم است تا شرکت تولید کننده آن معتبر باشد و اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشد، برند  مواد بوتاکس باید کاملا معتبر باشد بهتر است این انتخاب را به پزشک خود  واگذار کنید . دکتر محسن زارعی  تزریق بوتاکس را با بهترین مواد ممکن انجام می دهند .

عوارض بعد از تزریق بوتاکس

مشاهده عوارض بعد از تزریق بوتاکس نادر است  اما متاسفانه گاهی به دلیل  استفاده از مواد غیر استاندارد و یا انتخاب نامناسب پزشک ممکن است فرد دچار این عوارض شود .   ولی در حالت کلی می توان گفت بوتاکس برای فرد عوارضی ندارد .  درد ،تورم و ورم بعد  از تزریق بوتاکس  ممکن است دیده شود که کاملا زود گذر  و موقتی است .

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

بله تزریق بوتاکس محدودیت هم دارد دکتر  محسن زارعی  به افرادی  که به اختلالات  سیتم عصبی ، عفونت های فعال در ناحیه مورد نظر برای تزریق بوتاکس ، خانم های باردار  ،وجود تبخال در ناحیه مورد و مواردی از این قبیل  تزریق بوتاکس را چه از جهت درمانی و چه در جهت زیبایی پیشنهاد نمی کنند .

برخی از مقالات  دکتر محسن زارعی جراح بینی

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

روش های جوانسازی پوست

لیفت صورت

با تشکر مدیریت سایت دکترمحسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید