مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
فهرست مطالب

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

درمان بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است که می تواند خطوط صورت و چین و چروک را کاهش یا حذف کند. همانند هر روش زیبایی، تزریق بوتاکس پس درمان نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد . به منظور دستیابی به بهترین نتایج ممکن، بیماران باید با دقت از دستورالعمل های پس از درمان ،پزشك خود پیروی كنند.

درد پس از تزریق بوتاکس

البته اکثریت افراد با درد پس از تزریق بوتاکس موافق نیستند .بیمار اغلب نمی تواند تزریق را احساس کند یا می تواند  آن را با نیش حشرات جزئی مقایسه می کند. پزشک گروه خاصی از عضلات را هدف قرار می دهد. هنگامی که تزریق بوتاکس برای شما تجویز می شود، بهتر است از تجویزات پزشک خود تا جای ممکن  پیروری کنید

آیا کبودی و تورم بعد از تزریق بوتاکس وجود دارد؟

ممکن است بعد از تزریق بوتاکس نقاط قرمز کوچکی را بر روی پوست خود مشاهده کنید . نگران نباشید زیرا تورم ،قرمزی و یا کبودی بعد از تزریق بوتاکس در مدت زمان کوتاهی از بین می رود  .ظاهر هر کبودی یا تورم نیز می تواند با کمک آرایش به حداقل برسد.

بهبودی با استفاده از تزریق بوتاکس در کوتاهترین زمان انجام می شود . بلافاصله پس از تزریق بوتاکس معمولا تمریناتی برای صورت انجام می شود . با استفاده از حرکات صورت پزشک می تواند نتایج کار را مشاهده کند .

شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس فعالیت های روزانه خود را انجام بدهید .

بهتر است بعد از تزریق بوتاکس در مدت 3-4 ساعت عضلات خود را منقبض و منبسط کنید ،این کار کمک می کند تا دارو به تمامی نواحی عضلات شما نفوذ پیدا کند .

سعی کنید تا یک هفته از رفتن به سونا و همچنین حمام کردن با آب داغ خودداری کنید .

بوتاکس در مدت زمان مشخصی اثر خود را از دست می دهد ،در واقع  جذب بدن می شود در نتیجه نیاز به ترمیم دارد . شما می تواند بعد از گذشت دو هفته از تزریق بوتاکس حداکثر اثر آن را بر چهره خود مشاهده کنید .

ماندگاری بوتاکس 3-6  ماه می باشد ،این زمان در افراد مختلف متفاوت باهم می باشد

خدمات دکتر محسن زارعی جراح بینی

جراحی زیبایی گوش

جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی

با تشکر مدیریت سایت دکترمحسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید