فیلم عمل زیبایی گوش

فیلم عمل زیبایی گوش
فهرست مطالب

فیلم عمل زیبایی گوش

هزینه جراحی گوش چقدر است ؟ آیا راهی وجود دارد تا بتوان  بدون جراحی اندازه گوش را کوچک کرد؟ بهترین جراحی زیبایی گوش در تهران کیست؟ خیلی از افرادی که  تصمیم به جراحی زیبایی گوش دارند  بعد از انجام این جراحی در رابطه با عمل زببایی گوش و مراقبت های بعد از آن از دکتر محسن زارعی سوال می پرسند ، و اینکه آیا مراقبت های بعد از عمل زیبایی گوش تاثیری در  نتیجه کار دارد یا خیر؟  خصوصا افراد ساکن شهرستان که نگران کشیدن بخیه های بعد از عمل هستند،   که آیا حتما باید  بخیه ها توسط  خود پزشک  کشیده شود یا نیازی به مراجعه بعدی  است . این طبیعی است که  هر فردی قبل از جراحی  سوالاتی در ذهن خود داشته باشد،  اگر شما هم نیاز به جراحی اتوپلاستی  دارید و هنوز اطلاع کافی در این زمینه ندارید ادامه مطلب را مطالعه کنید .

خونریزی بعد از عمل زیبایی گوش

دکتر محسن زارعی  در طی جراحی زیبایی گوش  با دستگاهایی به روز این  عمل را انجام می دهد که  خونریزی بعد از جراحی  ایجاد نشود ، اما ممکن است ترشحات خونابه ای  در 24 ساعت اول بعد از جراحی زیبایی گوش دیده شود که جای نگرانی وجود ندارد  و خود به خود برطرف می شود ، تنها با تعویض پانسمان دیگر اثری  از خونریزی باقی نمی ماند .

عمل زیبایی گوش احتیاج به مراقبت خاصی ندارد  و  افراد ساکن شهرستان دیگر  نیاز به مراجعات مجدد ندارند .

کشیدن بخیه بعد از عمل زیبایی گوش

در رابطه با کشیدن بخیه که سوال خیلی از عزیزان است باید گفت این بخیه ها به نوعی  انجام میشوند که اگر قرار است بخیه ای بعد  کشیده شود،  به صورت جذبی باشد   و خود به خود جذب شود  و بدون نیاز به مراجعه  به پزشک از بین برود .

 مراقبت های بعد از جراحی گوش

سعی کنید تمام دارو هایی که توط جراح گوش شما تجویز شده است به موقع مصرف شود.

تا جای ممکن سعی کنید گوشی که جراحی بر آن انجام شده است  را به سمت بالا نگه دارید .

داشتن کمی درد طبیعی است نگران نباشید . مسکن هایی برای کاهش این درد تجویز می گردد .

تا یک هفته از فین کردن بینی خود خودداری کنید .

تا زمان بهبودی کامل  سعی کنید تا  آب با گوشی که جراحی بر آن صورت گرفته است برخورد نکند تا احتمال بروز عفونت از بین برود .

از  بلند کردن هر گونه جسم سنگین خودداری کنید .

در صورتی که خونریزی شدید و ادامه دار وجود داشت  حتما با پزشک خود مشورت کنید .

دکتر محسن زارعی جراح بینی و متخصص گوش ،حلق و بینی می باشند ،شما می توانید برای تماس و مشاوره با شمار های زیر تماس بگیرید .:02122888575-02122888576

خلاصه مطلب

در آخر می توان به عنوان خلاصه ای از مطالب بیان کرد، عمل زیبایی گوش  نیاز به مرقبت های خاصی ندارد ، میزان  رضایت افراد  بعد از مراجعه به دکتر محسن زارعی جراح بینی خوب در تهران  بسیار بالا است ،  شما می توانید  تنها با مشاهده نمونه کار های  جراحی زیبایی گوش   با روال کار آشنا شوید .

با تشکر مدیریت سایت دکترمحسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید