جراحی زیبایی در گوش

جراحی زیبایی گوش
فهرست مطالب

جراحی زیبایی در گوش

بسیاری از افرادی که  برای مشکل ظاهر گوششان به جراح مراجعه می کنند، فکر می کنند که ظاهر گوش هایشان اصلا جالب نیست و برای آن که به آن ظاهری زیبا ببخشند به جراح مراجعه می کنند. اگر این حس را دارید می توانید با دکتر زارعی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی  در خصوص  تمام سوالات و ابهامات خود درباره ی جراحی زیبایی گوش صحبت نمایید.

اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش

اتوپلاستی روش جراحی زیبایی خاصی است که در آن به اصلاح ظاهر گوش از جمله، گوش جلوآمده، گوش غیر یکنواخت و غیرعماهنگ و یا بزرگ می پردازند.

کاندیدای اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش

برای انجام جراحی زیبایی گوش هر فردی که احساس می کند که، گوش های بیرون زده، غیر یکنواخت، غیر هماهنگ و یا بسیار بزرگ دارد می تواند، اقدام کند. البته لازم به ذکر است که قبل از انجام جراحی با پزشک جراح خود حتما مشورت کنید. برای انجام این جراحی باید افراد به سن بلوغ رسیده باشند. در صورتی که کودکان نیاز به جراحی زیبایی گوش دارند باید در حضور متخصص اطفال جراحی انجام شود.

مسائل مهم در کوچک کردن گوش

جراحی زیبایی گوش در دو صورت حتما انجام می شود

  • از بین رفتن تا خوردگی آنتی هلیکال گوش ها
  • عمق بیش از حد غضروف کونکای گوش
  • ترکیب هر دو

تا خوردگی آنتی هلیکال گوش ها

بر روی گوش چندین منحنی و تاخوردگی وجود دارد، در صورتی که این تا خوردگی ها از بین رفته باشد، گوش بیرون زده می شود.

غضروف کونکای گوش

کونکای گوش شامل قسمت فررفته در غضروف گوش است که در نزدیکی مرکز گوش خارجی قرار دارد. این غضروف بیشتر شبیه به یک کاسه است. وقتی دیواره های کونکای گوش بیش از حد معمول بلند باشد، کل گوش به بیرون کشیده شده و گوش بیرون زده را ایجاد می کند.

لازم به ذکر است در بعضی از افراد ترکیب هر دو مورد مذکور دیده شده است. با این حال اصلا جای نگرانی نبوده زیرا با مشاوره دکتر زارعی می توانید تمامی این ایرادات ظاهری را بعد از ارزیابی جراح، اصلاح کرد. در این جراحی می توان اندازه گوش را متناسب با فرد طراحی و جراحی کرد.

برش ها در جراحی زیبایی گوش

برش ها در چین پشت گو خورده می شود به همین منظور، جای زخم بعد از بهبود مانند خط باریکی است و به سختی  قابل مشاهده است.

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید