تکنیک های جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش
فهرست مطالب

تکنیک های جراحی زیبایی گوش

تکنیک های بسیاری برای جراحی زیبایی گوش وجو دارند و امروزه با کمک تکنیک ها و روش های نوین می توان گوش های برجسته را به راحتی درمان و برطرف کرد .

در رابطه با گوش های برجسته تکنیک های مختلفی وجود دارند که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم .

جراح، معمولا برش را از پشت گوش می دهد ، و با استفاده از نخ های بخیه و برش هایی که روی لاله گوش می دهد،در واقع روی غضروف ،گوش بیمار را به سمت داخل و به سمت جمجمه حرکت می دهد.

جراحی گوش معمولا بعد از جراحی ،با مقداری کبودی نمایان می شود ،که امری کاملا طبیعی می باشد ،اما درد شدیدی را بیمار در دوران نقاهت حس نمی کند.

بعد از جراحی حداقل تا دو هفته بعد از جراحی بیمار باید پانسمان 24 ساعته بر روی گوش هایش استفاده کند ،بعد از گذشت این مدت به مدت 2 ماه ،در هنگام خواب از پانسمان فشاری استفاده کنند که گوش حالتش را حفظ کند.

مراقبت های قبل از جراحی زیبایی گوش

قبل از شروع به جراحی بیمار ابتدا باید مشاورات و صحبت های لازم را با جراح انجام دهد و در خصوص جراحی گوش به طور کامل و دقیق اطلاعات لازم را داشته باشد در این صورت بیمار از نتیجه جراحی خود رضایت یشتری دارد .

 

 

گاهی بعد از جراحی ممکن است مقدار کمی عدم قرینگی بین دو گوش وجود داشته باشد .البته باید گفت این عدم قرینگی در حدود 3 میلیمتر مشکلی ایجاد نمی کند و طبیعی می باشد .

زمان مناسب برای جراحی زیبایی گوش

بهترین و مناسب ترین زمان برای برطرف کردن تمام نقایص مادرزادی قبل از رفتن به دبستان می باشد . زیرا نقایص  مادر زادی سبب کاهش اعتماد به نفس و تخریب شخصیت در فرد می گردد .

برخي والدين به اشتباه گمان مي‌كنند اگر از روش‌هايي مانند بستن گوش با چسب يا با وسيله‌اي ديگر استفاده كنند مي‌توانند نقايص مادرزادي گوش فرزندان خود را برطرف كنند در حالي كه اين روش‌ها كاربردي نيست شايد بتوان با روش‌هايي مانند جراحي كوچك يا سوهان زدن غضروف در ماه‌هاي اول تولد تا حدودي نقايص گوش نوزاد را برطرف كرد.

خدمات دکتر محسن زارعی جراح بینی

جراحی زیبایی گوش

جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی

با تشکر مدیریت سایت دکترمحسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

یک پاسخ

  1. سلام ببخشید پسرم سه سال و نیم سن داره . یه مقدار گوش هاش حالت بیرون داره . الان باید جراحی شه یا به مرور زمان خوب میشه ؟ ممنون از پاسختون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید